Det krävdes en hel del!

Nu har jag genomlidit denna lördag..

Värken bara blev värre & värre. Så värmde vetekuddanra, ingen effekt, tog en stecolid, ingen effekt, 1 timme senare tog jag 1 ketogan, ingen effekt, tog min tradolan retard, ingen effekt. Så tills sist så tog jag en doklofinak så då fick jag äntligen effekt av medicinerna jag tagit & lyckades bryta smärtspiralen som var påväg neråt...

Har låtit hundarna ligga med mig en stund i soffan för att få lite närhet, kärlek & energi... ♥ 

Så känner mig betydligt bättre nu, men minsta lilla jag anstränger kroppen kommer det bryta ut igen, så tänker avlsuta detta, lägga mig & hoppas att jag mår som nu imorgon :)


Kommentarer
Postat av: sussi

Hopps söndag är en bättre dag.

2011-01-30 @ 13:45:01
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0