Det finns trevligare sätt att vakna på...

Vakande av telefonen imorse & såklart hade jag glömt den ute i vardagsrummet & innan jag hunnit fatta att det ringer, att den inte fanns på sängbordet, tagit mig ut & precis när jag lyfter luren la dom på.. En kalssiker & skyddat nummer såklart!

Sitter nu i soffan, hundarna är ute på tomten. Men Nelle sitter fast i lina då hon frestas för mycket av att ta sig över till fel sida av staketet. Så då blir det lina, men då kanske det inte blir lika frestande att smita sen.. Eller kanske inte, eftersom mina hundar älskar sina koppel, för dom är förknippade med något roligt! Vilket är psotitivt såklart.

Jag ska dricka lite kaffe nu & en eller 2 pepparkakor till :P

Så får vi se vad resten av dagen har att erbjuda?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0