Vill lite mycket...

Nu börjar jag bli riktigt sliten i kroppen efter dagen & slut i musklerna...

Som litentanta skrivit i en kommentar, hon gillar att se att jag är i farten. Men risken är att jag kör på lite för mycket. Det ligger nog en hel del sanning i det hon säger. Är jag rädd för! :S
Vill så mycket, har legat så länge nu.. Har energi & då kör vi när det är kul & går bra.. Men imorgon blir det en dag på soffan..

För idag har jag rensat ut min återvinnig från klädkammaren ut till förrådet. Borstat Bazze & Tarzan. Sen gick ju jag & Elin en långpromenad i kväll. Det känns nu allt detta!...

Ska försöka hålla tillbaka lite för mitt eget bästa!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0