Det händer alltid en massa roligt på vägen...

Har nkutit av det vackra vädret idag, solen sken, fåglarna kvittrade, frisk luft. Precis som när det är som bäst den här årstiden...

Ruedee & hennes barn gick ut en sväng, jag & hundarna följde med.
Vi var nog ute 1 tim & 40 min.






Ja hur vi hamnade där, det undrade jag också..? Men jag tror att det var Bazze som hjälpte till... Upp kom vi inte heller! Vi låg över snövallen & ner i diket. Fats det vart inget hårt fall som tur va, vi bara skrattade! ;) Hundarna undrade vad som hände.... :)

Ja som vanligt hände det en hel del saker! Vi gick inte långt, många pauser var det & lång tid tog det. Men kul hade vi :) Har ett videoklipp på när Nellie gräver sig en tunnel till Kina, ska försöka lägga upp den imorgon..

Efter all den friska luften tog vi en kaffe & ananas paj till, mycket gott!
Jag var helt slut när dom åkt hem. Efter har vilat på soffan, ätit middag så somnade jag... Vilket jag ska göra nu igen, sova... Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0