Äntligen kom jag ner till havet, blickat ut över fjärran...

Var tvungen att gå ut sen, få frisk luft, då mår jag bättre, kan tänka klart...

Men det såg inte så varmt ut...






Min lilla mullvad ;)




Vi var ute en hel timme, skönt var det. Lite blåsigt, men som tur var hade jag mössa. Strax efter vi kom in så kom Felicia & hälsade på.. :) Hon åker till Thailand på söndag i 2v, lyckost!

Fullspäckad dag blir det! Har gjort en pizza, köpte färdig deg...
Vart livrädd när jag öppnade burken med degen i. Poff sa det & det öppnades, jag hoppade högt!!






Med tomatsås, pizzaost, färska cahmpinjoner, mozarella, paprika, soltorkade tomater & basilika, in i ugnen..


Färdig..


Mums... ;)


När ugnen ändå var varm så slängde jag ihop en kladdkaka ;)
Måste ha något att bjuda på ikväll när jag får besök av en god vän! Snart börjar Let´s dance också, måste ladda inför det.. :)

Hoppas ni får en trevlig fredags kväll!
Kramis

Kommentarer
Postat av: Antonsina

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-04-10 @ 22:08:25
URL: http://antonsina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0