Nu börjar det bli normalt igen

Förbereder mig inför morgondagen.

Ska handla & hämta ut mina mediciner på apoteket. Känner mig inte riktigt ok, så ska lägga mig i sängen nu. Så jag orkar med allt i morgon. Kunde inte hålla mig vaken när jag klivit upp idag, ögonenlocken bara föll igen. Vakande till liv igen en bit in på em. Resten av dagen har jag inte gjort många knop. Behövde ta igen mig helt enkelt.

Skönt är det att hundarna kan vistas tillsammans igen! Bazze är lugn, lite intresserad, men inte mer än att dom kan ligga brevid varandra. Dom kommer dock inte sova ihop, för vill ha kontrollen fortfarande. Så Nellie får ligga i buren & Bazze utanför helt enkelt.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0