Nu är det påfyllt igen :)

Handlat idag, var 14 dagar sen sist :O
Länge sen med andra ord.. Så blir det när AF & FK strular...

Vart lite orolig när enhetsledaren från HTJ ringde i morse, min kontaktperson var sjuk & den andra ledig. Så det såg lite mörkt ut, men då tog hon beslutet att hjälpa mig själv. Eftersom jag har 2-3 personer som är mina kontaktpersoner av anledningen att jag inte orkar blanda in flera människor. Men enhetsledaren har jag ju träffat tidigare.

Så iväg kom jag, nu klarar mig ett tag igen ;)
Förutom inköp fick jag dammsuget & diskat också. Så skönt att inte behöva tänka på det när man kommer hem & är helt slut!

Nu mätt i magen ska jag lägga mig på soffan, vila kroppen & titta på änglagård andra sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0