Gjort några nya varianter...

Bestämde mig för att återämta mig idag, ta det lugnt.

Gjorde det tills en bit in på em, då det ryckte i pysseltarmen ;)
Så har nu dragit fram alla pärlor, skinspill, fjädrar på köksbordet. Har fått en del gjort, är mycket nöjd! Har tillverkat hårsmycken, armband, mobilsmycke. Det gick av bara farten.

Nu har jag lagt ner för dagen/kvällen. Grjerna får stå kvar, så jag kan fortsätta nästa gång jag orkar.

Har fått hämta hem Tarzan idag igen! Han hälsar på hos dom han får chansen.. Nu när dom flesta inte är ute så smiter han in i dörrspringan när man öppnar. Hopplöst fall!

Han har försökt komma ut efter jag hämtade hem honom, men nu får han vara inne. Kanske jag släpper ut honom imorgon ;)

Nej kanske ska gå å lägga sig?.. Så jag orkar upp imorgon, HTJ kommer imorgon istället & lite tidigare dessutom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0