Fick inte städat idag...

Loggade in tidigare idag för att göra ett inlägg, men orkade inte. Så gör ett nytt försök nu...

Känner av gårdagen så har inte gjort mycket idag. Väntade på HTJ som skulle komma, jag ställde in mitt inköp idag. Eftersom jag inte fått mina pengar... 

Fick ett samtal strax därefter att E var sjuk på HTJ. Dom frågade då om en vikarie skulle komma, för att ingen av mina kontaktpersoner jobbade. Men valde att tacka nej, dels för att jag inte mådde bra själv & inte orkar blanda in fler personer än nödvändigt..

Så hoppas någon kan hoppa in imorgon istället, för disken växer & dammråttorna blir fler & fler... Blir lite långt att vänta tills på fredag & jag har ju rätt till mina timmar...

Har ringt några bolag idag & fått anstånd på ett par räkningar. Så det känns skönt!
Var & lämnade in min NR igår. Min handläggare på AF ska ringa till FK för att skynda på min utbetalning. Eftersom det är hon som har sagt fel till mig & det är orasaken att jag inte fått mina pengar. Så hoppas den kommer i slutet av veckan, senast måndag!

Helt mosig i huvudet pga värken. Så ska nog strax lägga mig tror jag. För jag orkar  inte hålla huvudet uppe eller koncentrera mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0