Avgiftsbeslut ifrån kommunen för HTJ

Har inte skrivit något under dagen, inte vetata vad jag ska skriva om, vet det inte nu heller...??

Har haft en bra dag, TACK & lov!! Utan någon huvudvärk & har varit ganska rörlig.. :)
Var ut till brevlådan för första gången denna vecka idag. Det var inte överfullt, som tur var! Hade fått besked ifrån kommunen, ett avgiftsbeslut för HTJ. Föbehållsbeloppet (det man ska ha kvar efter man betalat hyra & el) är 5082 kr. Jag har mindre än det. Vilket innebär att jag inte har utrymme i min ekonomi att betala för HTJ. Skulle dom dra vad det kostar har jag absolut inget att leva för... Så det var ju skönt att få det svart på vitt.

Så det är tur att det finns den möjligheten få hjälpen ändå eftersom jag är beroende av HTJ. Utan den klarar jag mig inte!

Nu är min kropp slut, så ska gå å nanna nu. Imorgon får jag fika gäster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0