Väderomslag!

Fryser!

Väderomalsgen gör inte min värk mindre. Den gör sig mer påmind & frusen människa som jag är så fryser jag en dag som denna. Mulen himmlen, regnet hänger i luften, grått ute, riktigt april väder!

Jag har fått fint här hemma, ja sängen är renbäddad, golven är, var fina. Tills mina hundar kom in ifrån tomten! Då dom hade trampat runt i rabatten, som just nu är lerig! Badade Bazze senast igår, när vi kommit hem från stallet. Nu var det bara in med honom i duschen igen!!

C bara skrattade! & sa, nu är det bra att man har hund själv, så man vet. Ja, det var ju fint en stund, 2 min! :) Men jag lovar att C städade noga & gjorde fint. Men hon hann inte med allt då det var för lite timmar idag också! Men tack vare henne så fick jag 2 timmar istället för 1 timme då hon hoppade över lunchen! Hon är en ängel!

Nej tillbaks till soffan, vila, dricka kaffe & kanske få upp temperaturen i kroppen?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0