Har gjort dom flesta av mina inköp..

& några till...

Var flera saker jag inte hittade. Men fick med mig en hel del också.
Några blommor, 2 st kalanchoe & en st paula. Ska försöka ge mig på dom... Men den var mycket söt! (den är lila i kanterna, inte blå!)



Har försökt med en redigering på denna bild, men gav upp nu efter 1 timme! den får bli som den är helt enkelt!


Har försökt vila lite.. Sträckningen har nu utvecklats till en nackspärr. Ingen höjdare att handla då. Känner av i halsen, hoppas det går över! Hundarna ligger & väntar på att maten ska svälla klart. (Dom har hunnit äta den nu)

Resten av kvällen kommer jag tillbringa på soffan...

Kommentarer
Postat av: sussi

Läser i kapp. Vad glad jag är att de gick bra på läkarbesöket! Äntligen! Fina bilder hos dig somalltid. Hoppas nu du får vila upp dig kram från lule

2011-04-27 @ 23:46:59
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/
Postat av: litentanta

Jag får mina pengar i morgon, dags för lite handling då här också. Blir så sugen på blommor när jag ser att du också fyndat, dock sitter jag ju i/på en byggarbetsplats så det är ingen idé att köpa nåt än..



Hoppas att du lyckas vila bort det onda, att torsdagen blir en bra dag kanske och håll tummarna för att jag får isär mitt förbenade skrivbord nu så jag kan hoppa i säng!



Kram från tantan i norr!

2011-04-28 @ 00:28:15
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0