Ska på läkarbesök

Sovit dåligt! Sov 5 timmar på soffan, men kl 03.00 vaknade jag & var vaken fram till 07.30. Har slumrat lite efter det..

Det blev helt fel med sömnen. Men nu måste jag hålla mig vaken, ska snart ta en dusch. För kl 15.30 ska jag vara hos läkaren. Jag hoppas hon kan sjukskriva mig en längre period denna gång, så jag slipper känna mig jagad. Sen tänker jag se till att jag får tag i ett intyg så jag kan söka sjukersättning. Behöver förnya några recept...

Håll tummarna för att det går vägen!

Kommentarer
Postat av: Skrutten

Hållet tummarna för dig. :-)



Själv har jag lämnat in om 50% sjukersättning och ska på möte ang detta på onsdag nästa vecka där det ska diskuteras hur jag ska komma tillbaka till jobbet och komplettera lite ang sjukersättningen. De vill ha upp till 4 månader på sig att besluta om sjukersättning så du vet.



Glad påsk

Skrutten

2011-04-21 @ 16:25:42
URL: http://edslivet.bloggo.nu/
Postat av: åland

hoppas läkarbesöket gick bra och att dom slutar fåna sej med dessa fjutt-sjukskrivningarna!!

Ha en riktigt fin påsk! Kram!

2011-04-21 @ 16:45:55
Postat av: AFA Försäkring

Hej!



Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg

att du skriver att du är sjukskriven.



Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar, eller jobbade, på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).



Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring



Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.



Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:

www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst



Vänliga hälsningar

Adam

AFA Försäkring

2011-04-27 @ 12:30:52
URL: http://www.afaforsakring.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0