Lyckades vända det till något bra!

Jag mådde ganska bra när jag gick upp, men hade fått alldeles för några timmars sömn! Så ju längre dagen gick så blev jag sämre, med mera värk! HTJ var här, städade, bytte gardiner i köket bla. Det vart 2 dagar tidigare än bestämt, tur det! För det var så skitigt här hemma på golvet! & jag hade ingen som helst möjlighet att dammsuga själv.

När hon gått hem fick jag lägga mig ner, men det var bara att ta extra tabletter (diklofenak & ketogan). Annars hade jag legat med migrän nu. Så lyckades få det att vända, har kunnat vara ute lite i solen efter, tagit fram mina solcellslampor :) Så nu kommer dom lysa fint på kvällarna. Sen är nu Svenskaflaggan upphängd igen. VÅR!!!

Hoppas att jag orkar ställa fram några kycklingar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0