Jag gjorde det i alla fall!

Vilken dag! Natt!!

Jag sov ingeting natten som var! Slumrade till en liten stund på morgonen bara. Sen ringde dom ifrån HTJ & tala om att mina kontaktpersoner var sjuka. Så då kommer en av tjejerna imorgon istället. Lisa & jag hade bestämt sen i början av veckan att vi skulle rida denna fredag. Men med tanke på hur jag mått & hur lite jag sovit visste jag inte hur det skulle bli med det?

Jag gjorde som palnerat! Jag måste få komma upp till hästarna & samla kraft! Sagt & gjort! Lisa hämtade mig, sen kom regnet. Men jag hade sett fram emot detta en hel vecka, så lite regn hindrade inte mig!

Vi var ute 35 min, men regnet gjorde ingeting! Det var riktigt skönt att komma ut. & Bazze  & Nellie var överlyckliga!

Sen väl hemma igen på eftermiddagen, satte jag på soffan efter ha ätit, skulle bara blunda lite... Mmm, 2 timmar senare så vaknade jag. Nu har jag fått i mig lite glass, så hoppas jag kan hålla mig vaken en stund så jag kan sova HELA natten sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0