Vad ska jag prioritera?

Sitter & tar satts för att dammsuga...

Men det gräset behövs också klippas.. Hmmmm... & jag kan inte göra båda delar. Jag lider mest av smutsen på golvet än att det är lite längre gräs ute. Men vet att hyresvärden stör sig mest på att gräset är långt. Så just nu vet jag inte vad jag ska prioritera???.. Både sjukgymnasten & arbetsterapeuten har också sagt åt mig att jag MÅSTE dosera allt jag gör...

Sen är det sista dagen att lämna in närvarorapporten till Af, vet inte än hur jag ska ta mig dit? Så efterlyser just nu någon som kan skjutsa mig.. Det löser sig på ett eller annat sätt. För jag klarar mig inte utan pengar, vem gör det?..

Nej nu måste jag sätta fart.. Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: litentanta

Jag formligen kastade mig över dammsugaren i "morse"... råkade kliva in i dotterns rum och insåg direkt vartifrån hennes intensiva hosta kommit de sista dagarna.... :-O



Hoppas att du gjorde "lagom", svårt är det, men de säger ju att man ska ta hand om sig...hmm...



Kram på sig och ha en härlig helg!

2010-09-11 @ 15:32:40
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: sussi

Skippa gräset..De hinner du en annan dag :)

2010-09-11 @ 23:55:27
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0