Lite fredagsmys...

Sakta men säkert går det framåt...

Har haft det lika segt att komma upp idag som tidigare dagar denna vecka. Ögonen har varit svåra att hålla öppna. Men till em fick jag orken att sätta på mig kläder, packa upp lite saker efter helgen som låg utspritt i hallen. Som Nellie hade passat på att använda som bädd... Med lite vila på det så orkade jag koka lite makaroner.. Så fick lagad mat idag, inte illa! ;0)

Lisa & 2 av hennes tjejer kom förbi med lite mat åt mig som dom inhandlat idag... Mycket snällt!!! Vad skulle jag göra utan mina vänner?! 

Så har haft lite mys med tända ljus, smultroncider (alkoholfri) på soffan ikväll framför Wild Wild West.. Inte den bästa filmen jag sett, tyckte det var för mycket overklig modern teknik! Men men allt kan inte falla än i smaken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0