Vilken dag!!

Nu har jag gjort det igen...

Ansträngt kroppen för mycket! Det var en kaotisk morgon, Bazze väckte mig 06.30 akut nödig!! & det händer inte ofta, men jag som absolut inte är morgonpigg & det tar ett tag innan jag förstår vad som pågår. För han är väldigt mammig å andra sidan så tolkade det först som om han ville att komma till mig. Han hade lyckats komma in i vardagsrummet (förbi kompostgallret) så tillbaka med honom in i hallen.

Men han ger sig inte, upp igen, upptäcker då att någon av dom bajsat inne. Ut med Bazze, han springer ut & sätter sig, får ur sig en laddning, tar upp det som var inne. Lägger mig igen, somnar om & vid 08.30 har Nellie panik... Innan jag hinner fatta läget... Hon sitter vid kompostgallret & påvisar att hon vill ut. Det kommer lite på golvet innan hon hinner ut... Då känner jag att det är ingen mening att lägga mig igen & försöka somna om. Jag tar duntäcket, sätter på TV, men när jag lägger mig ner så börjar Bazze hulka, jaha då var det dax igen! Ut med honom, han spyr upp något? Sen sover jag....

Blir väckt vid 12 tiden av hundarna som påpekar att dom vill ha mat, gör det, får i mig yoghurt själv, vaken 1 timme.. Lägger mig ner & vaknar till nästa gång då är klockan 19.30!!!!

Snacka om död! Helt slut, fattar inte vad som hände! Har förvisso släppt ut hundarna ett par gånger, en kort stund senare lagt mig igen & bara somnat utan att jag märkt något....

Feber har jag, svettas som en gris & STORT behov av sömn...

Nu hoppas jag på att få lite  sömn i natt med alla dessa timmar jag sovit nu.. För i morgon blir det en tuff dag, har tid på OT-Center & sen möte på Af. Där emellan ska jag slå ihjäl 3 timmar...

Nu lägger jag mig igen för att läsa lite & hoppas på att jag somnar...

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0