Fredagsmys i massor!

Har haft besök idag.. Det vart av :0)

Jag var lika trött idag på förmiddagen & in på em.. Men efter en dusch var jag redo!

Så Sandra & Theo har varit här & gästat.. När hennes sambo var borta på annat, kan vi få lite tid tillsammans. Vart då tvungen att laga mat till min fördel för att få i mig något ordentligt. För hade inte orkat det annars.. Så vart det en kladdkaka på en gång när ugnen ändå var igång. Medans jag gjorde maten, ja eller snarare stekte kycklingen lite snabbt sen låg den i ugnen resten av tiden.. & riset skötte sig själv. Så dammsög Sandra åt mig & tvättade en maskin tvätt... Det är så mycket värt!!! Det sparar min kropp massor! TACK!!!

Theo ville också bidra med en extra hand, eller vart det tvärt om..? ;) Han gjorde sig fin för ikväll, med lite hjälp...
 

Sen att få sällskap till maten är trevligt & att slippa äta själv.

Det har minst sagt varit fullt hus här! Fler djur än människor.. Massa mys på soffan! Då menar jag i MASSOR!! :)
(nyss låg även Jane där i soffan, men hon försvann ur bild...)

Theo somnade efter ha gjort motstånd ett bra tag, men bestämde sig för att vakana efter ett par timmar, förmodligen drömde han något & var jätteledsen, men sen var han pigg som en mört igen... Kan det bli bättre? Inte enligt mej...

Tack vännen för ikväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0