Det vart inte som planerat...

Det vart inget kalas idag... :0(

Så pysslade lite hemma & gick en skön promenad med hundarna i varma solen! Ljuvligt!! Sen satt jag ute med en kopp kaffe, filosoferade, fick ny inspiration att göra fler arrangemang. Köpte mig 2 st mini cyklamer igår, så ville göra något med dom idag..

Nr: 1 Den står nu på vardagsrumsbordet.




Har använt 2 olika sorters mossa, cyklam, 2 st dekorations kulor, en glitter stjärna på nål & en värmeljushållare.


Arrangemang nr: 2 Den står numera i hallen 


Tog en skål formad som ett hjärta, mossa, cyklam & en glitter stjärna på nål. Enkelt & snyggt!

Så fint det är med fräscha blommor & hur mycket det gör i hemmet. Det gör det levande igen! Ombyte förnöjer! Mina 3 st arrangemang nu som jag gjort (ett visade jag i ett tidigare inlägg i veckan) har kostat mig 40 kr. Ochdet var för dom 2 blommorna. Resten hade jag redan...

Ett tips: Spara på allt som följer med förpackningar, finare band, saker du tycker är fint i naturen, saker du hittar i lådor & använd det till pyssel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0