Trevligt med besök, trots att jag inte var på topp..

Så har det äntligen blivit kväll & jag kan få gå å lägga mig för natten...

Så känns det i alla fall, när man vaknar & börjar dagen där man slutade igår. Då vill man inget hellre än att ha kväll & få lägga sig igen. För när jag gick å lag mig igår med en hemsk & fruktansvärd huvudvärk, ont i hela kroppen, mest i ryggen & svårt att somna!! Hoppades på en bättre dag idag men fick det inte. Så kanske ni förstår vad jag menar.

Men eftersom inte Sandra kunde komma igår så bestämde vi att det vi skulle ses idag istället. Kändes inte som om att min kropp var med på dom noterna. Speciellt inte när man vaknar klockan 12 & hon skulle komma vid 12-13 tiden! Kände dessutom att det skulle ta tid idag för att få min kropp att vakna till liv! Men var tvungen att banka liv i den... Så sa till henne att det var bättre att komma efter kl 13 så jag hinner klä på mig också...

Hon är en mycket förstående vän/syster så det var inga problem.
Men jag hjälpte till med lite extra smärtisar, för att orka. Med det i kroppen kunde jag i alla fall baka en kladdkaka så vi hade något till fikat. Annars känns det ganska tråkigt att bjuda hem någon på fika om man inte har något att bjuda på. Sen är det billigare att göra själv än att köpa, valde också något som är lätt att tillaga & inte med massa olika moment. Man får inte vara dum ;0)

Trevligt att få lite besök :0)
Det är minst sagt inte roligt när man har en sådan period när det inte behövs någonting för att framkalla smärta. Jag blir galen av att sitta hemma & inte göra någonting. Så då kan ett besök var mycket värt!

Nellie; Vad är det för fint du har fått på dig?...


Alla vill ha diademet, nu har Theo det...


Det kanske går att äta?... det var också sista gången vi såg det diademet..
För sen gick det sönder.. Oops.. Men det är sånt som händer...


SÖTNOS ♥


Det är klart att jag också vill vara med mitt i!


Även om hon har en liten Theo så går det bra. Det är inte så att hon begär något av mig utan får snarare säga till mig att inte göra för att skona min kropp. Sådana vänner är bra att ha!

Vi hann umgås ett antal timmar & ändå hade vi inte hunnit prata klart om allt ;0)
Så du får komma snart igen ;0)

Tack för idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0