Så skinande!

Äntligen är dom rena mina fönster! & det är tack vare min käre vän Ruedee..

Dom har aldrig varit så skinande rena! Njuter varje gång jag tittar ut genom dom, ja precis jag kan se ut genom dom bara en sån sak... Det är bara att inse att jag behöver hjälp med det, för det är för tungt helt enkelt.. Har endast kunnat ta det värsta, sist tog jag insidan på dom.. Men som sagt inte med detta resultatet. Så skönt att det är gjort, en stor börda har lättat. För min energi räcker inte till, den går åt att göra dom dagliga sysslorna.

Värst utav alla fönster var detta, katterna hoppar upp på fönsterbläcket när dom vill in & hör eller ser inte jag det så slår Tarzan med tassarna på fönstret. Sen var det en hel del nosavtryck ifrån Jane på insidan...

Putsa putsa..



Men nu skiner det! :0)

Inte nog med att jag fick hjälp med mina fönster, jag fick också hjälp att bädda rent i sängen. Det har hängt över mig i 1 v nu! Sen en gång om året vänder jag på sängen, för att madrasserna ska slitas jämt. Fick ett tips om det förut, så har gjort det när jag köpte mig ny säng. Det kunde jag få gjort idag också med hjälp utav Ruedee.

Så nu känner jag mig super nöjd & har ett leende på läpparna! Tänk vad lite kan betyda så mycket & som att få lite fint hemma.. Nu kan jag med gott samvete byta gardiner så småningom....

Nu ska jag vila min rygg, känner av från igår när jag var ute med hundarna & hängde tvätt.. Tvättar idag också, men lite lättare saker, som filtar, kuddöverdrag etc.. Håller på att göra höstfint helt enkelt...

Tack min vän ♥

Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka fina bilder!!! verkligen en fin avslutning på sommaren tycker jag! :-)

2010-10-19 @ 23:39:17
URL: http://edsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0