Lite mer höst arrangemang...

Har stört mig på att jag inte haft några blommor i min korg som hälsar dig välkommen på trappen...

Så innan jag kommer iväg & kan köpa mig ljung att sätta så tänkte ja att jag hittar på något så länge med det jag har & kan hitta i naturen...

Så när jag idag hittade en svamp som i första anblick såg ut som en karljohan men det visade sig sen vara en annan slags sopp.. Så istället för att slänga den tog jag med den hem & på vägen kom jag på vad jag skulle ha den till & samlade på mig lite mer mossa också.

Så här blev det





Sweet home


Love


Ja med lite mossa, en svamp, stenar som jag hade hemma, färgade blyertspennor, bokstäver & lerfigurer så blev det så där...


Kommentarer
Postat av: litentanta

Tjusigt värre, du är duktig på alla olika sorters arrangemang! Tänkte på soppen, kanske är det en sån "tegelröd" nånting..? Klart ätbar ivf, jag är en ivrig sopp-plockare, eller var åtminstone när jag bodde lite närmre skogarna, och om det är en väldigt fast sopp så kan du steka den när du känner för att förnya arrangemanget ;-)



Har en lite "grejsa" till dig hemma hos mig =)



http://litentanta.blogg.se/2010/october/-cherry-on-top-award.html#comment

2010-10-04 @ 10:54:03
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: Renée

Mysigt! Önskar jag snart kan komma ut i skogen... Nu var det ett tag sedan så det börjar suga i den tarmen! Ha det bäst och sköt om dig.

2010-10-04 @ 11:40:42
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0