Det var lite annat som påverkade mitt mående...

Som vanligt tog jag i lite för mycket igår..
När man har en bättre dag på länge så vill man göra allt & då blir det där efter också. Så har haft en dag på soffan för ovanlighetens skull... Med feber, ont, illamående.. Efter ha sovit från & till under dagen, vilat ut, & använt min kära vetekatt så känns livet lite lättare.

Inte så jättekonstigt att jag mått så dåligt de senaste veckorna.. När min kropp inte fick ta igen sig & jag körde på. Min mens var på intåg & har haft en mellanblödning så det tar mycket på kroppen. Det är dax att byta ut P-Staven så jag slipper må så här! Det är en rekommendation när man har EDS, för att det ger mer smärta under den perioden.
Sen en förkylning som lurar..
Svettas & fryser om vart annat, min förkylning jag har vill inte bryta ut riktigt. Önskar den kunde göra det så kroppen sen kan bygga upp sig igen. Kurerar  mig med te med honung i, vila & halstabletter.. Känner fortfarande smak & kan äta i alla fall, är inte heller helt igentäppt.. :0)

Vet inte om jag får besök imorgon, det återstår att se?  Jag har inga andra planer nu när jag inte mår riktigt ok, det får bli som det blir lite... Ska titta på Idol, mitt fredags nöje :0)

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kramis


Kommentarer
Postat av: Stina

Hej där. Tack för din kommentar hos mig.

Det där känner jag igen, att göra för mycket när man mår bättre, tyvärr "straffar" det sig oftast efteråt.



Krya på dig och hoppas du mår lite bättre snart!

/Stina

2010-10-31 @ 18:10:30
URL: http://smillamittilivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0