Det är bra att utforska nya alternativ...

Jaha så var denna vecka slut & en ny börjar med nya möjligheter!

Har varit på kalas idag hos min kusin som fyllde 14 år! Trevligt, trevligt!!

Stod över tårtan pga min laktosintollerans. Men trots detta rasade min mage, fick halsbränna & ont! Har nu tagit novaluzid extra utöver min dagliga omeprazol & ätit lite yoghurt så något lindrigare är det.. Men vill inte veta hur jag mått om jag ätit tårta!!?

Rastade mina hundar, kom genom skogen bakom området jag bor. Där mötte jag en annan hund som är ganska nyinflyttad. Vi har inte stött ihop med dom tidigare.. Kvinnan med hunden verkade både rädd för sig själv & sin egen hund?!?! Märkligt beteende hade hon! Jag kopplade mina hundar lugnt & stilla innan dom upptäckte mig. Hon kpllar sen sin hund, hon pratade då med 2 tjejer som var med, hör inte vad tjejen säger med kvinnan svara att jag tänker INTE gå emot dom!!!!

Precis som om mina hundar tänkte anfalla!... Men det dom gjorde när dom väl upptäckte hunden & människorna var att titta nyfiket.. När kvinnan började närma sig & jag skulle avvika åt ett annat håll så skällde Nellie till.. Då gick hennes hund igång & hon började skrika på den & gorma..?! Sen vet jag inte mer för då hade jag gått...

Men det var ett märkligt möte....

Hittade taggsvamp på den "nya" stigen jag gick :0)
Kommer nog ta den fler gånger ;0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0