Ska dom inte hålla längre?!...

Vad var det som hände?!

Jag hade min syster på besök här igår, vi tog en promenad med hundarna. Kallt var det ute, man är inte van ännu. Men skönt var det!

Felicia skulle låna dammsugaren, när jag sen ska sätta på den för att dammsuga ur soffan så startar den inte?! Jag försökte på alla sätt med hjälp av Felicia, men fick den inte att fungera! JÄVLA SKIT!! Har inte råd med en ny, orkar inte med motgångar nu!! Den är inte ens gamal! Bara några år!! Ska dom inte hålla längre?
Detta hände sist också när Sandra hjälpte mig, den bara stannade plötsligt..? Men jag fick då igång den igen. Men helt klart är det något fel på den, men vad det är är frågan!? Lämna in den kostar väl massor..

Låg sen på soffan resten av kvällen, orkade inte annat. Lyckades tillochmed somna innan utröstningen påIDOL! Vilket aldrig har hänt!! Då är Madeleine trött!! Så vid 2 tiden vakande jag & lag mig i sängen....

Nu idag har det inte varit en av mina bättre dagar, har legat hela dagen.. På soffan, ont & huvudvärk. Men det blir bättre imorgon! :)

Det var något jag hade tänkt att berätta för er men har en black out just nu! Se om jag kommer på det senare, annars var det säkert inget viktigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0