Man lyckas utan att vet hur man gjorde...

Min kropp försöker tala om för mig att det är dax att lägga sig!

Men tänkte skriva några rader först. Jag kom ut en sväng med hundarna, hade på mig termobyxor för första gången. Det var ganska kallt ute, men en skön frisk luft! Slaskigt & hundarna fick snöbollar på benen.. Fick ta in Bazze i duschen & spola bort dom, för det kräver mer av mig & gör ont på honom om jag ska dra eller kamma bort dom. Så dom smälter på noll tid med lite ljummet vatten.

Sen vart det en vila på soffan, middag & så började internet strula!

Jag hade lyckats med något jag inte rikgtigt visste vad jag hade gjort.. Sen jag har haft denna dator så kommer en ruta upp varje gång jag startar den & frågar om uppkoppling till internet. Men det är bara det att jag har mobilt internet & ska slå in en kod, ansluta & för att sen bli uppkopplad. Lessnade på att denna ruta kom upp hela tiden, fick bort den efter lite trixande, men i och med det så strulade det med att komma ut på internet! SHIT!! Hur hittar jag felet & tillbaka till rutan som inte finns mera...

Jag lyckades efter flera försök, startade om datorn, drog ut dongen etc.. Nu fungerar det igen i alla fall & rutan är borta fortfarande :)

Så kunde läsa min mail & få beskedet jag väntade på! Att veterinären var hemma & jag kunde hämta kattmat. Toppen! Så nu slipper Tarzan & Jane vara hungriga imorgon :) Tack Laila för att du ryckte in som chaufför!!

Nu ska jag sova... Tack goa vänner för att ni finns för mig & hjälper till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0