Det hjälpte med ketogan & theralen!

Nu är jag uppe..

Har sovit, sovit & åter sovit...
Jag somande efter 2 tiden sen sov jag som en klubbad säl!!! Jag & hundarna har legat på en varsinn soffa... ;) Vaknade vid 16 tiden av telefonen, helt förvirrad! Hade ju satt telefonerna på ljudlöst, men glömt telefonen i köket som jag satte i igår för att jag hade slut på batteri i bärbara.. Det var mörkt, jag visste inte om det var natt eller dag.. Men var inte vaken länge, efter gjort toabesök & fått i mig yoghurt så sov jag igen. Så har jag hållit på tills 22 tiden. Nu har jag lyckats hålla mig vaken 3 timmar.

Men helt klart behövde jag sova! Mår bättre i kroppen, men lite svårt att skriva, för den vill inte som jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0