Sol, djur, gemenskap är livet på gården!

En hel dag!

På gården, åkte redan upp på förmiddagen men inga planer hur länge jag skulle vara där... Det blev över 12 timmar!! Njöt maximalt av det underbara vädret!!

Borstade bort lite vinter päls på hästen.. Han stod bara å njöt, måste ha varit mycket skönt, kan förstå honom.. Hundarna kunde leka med dom andra hundarna som bor på gården & njuta av friheten, dom envisades att vara i solen & flåsa istället föratt lägga sig i skuggan.
Vi tog dagen som den kom & gjorde det som föll in, så man ska leva!

Felicia är söt hur löjlig hon än gör sig! ♥




Hann med att smörja ett par sadlar som törstade efter fett.. När man är några st så blir det riktigt trevligt & belöningen blir när man ser resultatet.

Jag, pappa, Lisa, Felicia, Bazze & Nellie avslutade dagen runt brasan med en middag & efterrätt. SÅ GOTT!

♥LOVE♥


Fick lite besök av Lovis..


Hmm det doftar gott i den där muggen...


Man vet aldrig vilka som gör oss sällskap vid middagen ;)




Kunde inte ha haft det bättre!
Felicia följde med mig hem & sov över. Var så fruktansvärt trött så orkade inte sätta på datorn & somnade på soffan...

Hur njöt du av solen igår?



Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Jädrans vilken söt häst! Doriz blev kär i en sån där vi bodde förut. Och jag tyckte inte den var läskig (är skiträdd för hästar).

Visst är det härlgit att kunna vara ute igen?!

2010-05-16 @ 17:37:08
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0