Man får inte skrämmas så där!

Känner mig tom i huvudet..

Men det är kanske inte så konstigt, med tanke på att jag inte har mått någe vidare idag. Lyckades häva ett migrän anfall med 2 tabletter diklofenak, på en spikamatta i ett mörkt svalt sovrum & somande 2 timmar.

Men innan jag kunde koppla av helt var först när Jane kommit in. Hon smet ut vid 19.30 tiden då jag skulle släppa in Tarzan. Kom sen inte in, trots att jag ropade & timmarna gick. Det är inte likt henne, hon är rädd & vågar inte gå allt för långt. Efter jag varit ute å letat, det blev mörkt & inte hittat henne så tänkte jag att hon måste ha blivit skrämd av någon/något. Och orolig blir man!

Vid 24 tiden så vaknade jag av att det skramlade till. Då var det Jane som var på ingång. Efter 6 timmar ute & har aldrig varit ute mer än ½ tim själv så var det en lättad mamma som släppte in henne!

Känner att migränen är på väg tillbaka nu. Så innan det bryter ut helt så tänkte jag lägga mig.

Hoppas på en bra dag imorgon då dom lovat fint väder & kunna njuta av det!
Vad ska ni hitta på resten av helgen?



Kommentarer
Postat av: sussi

skönt hon kom hem. Vilken oro!

2010-05-16 @ 00:51:43
URL: http://fritidsforskare.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0