Födelsedagsmiddag hos mamma

Idag har jag fått avnjuta en födelsedagsmiddag hos min mamma..

Vi bestämde det innan min operation att ta det senare, dels för att jag inte skulle vara så stark & att det passade bättre. Så hon fixade med allt..

Det bjöds på grillat älgkött, sallad,  potatis & tsatsiki. SÅ GOTT!
Till efterrätt blåbärspaj & vaniljglass (egna blåbär)..
En trevlig & rolig middag med familjen.

Mycket tacksam!
Fick det jag önskade mig allra allra mest! En ny digitalkamera =0)
Sååå jag har längtat!!

Fotar ju så mycket, har alltid gjort. Men tror att det är kanske lite mer nu. Har varit utan nu i ett par år & bara haft mobilen. Så ibland eller ofta svär man för att man inte kan ta den exakta bilden man vill.
Men nu är det slut på det..
Dock hann inte den kameran som mamma beställt hem komma. Så för att jag skulle få en så var denna svart, men fick byta. Vilket jag gör, för var inställd på en rosa kamera innan & denna fanns i lila metallic, sägs vara mycket snygg!

TACK SÅ MYCKET ALLA ♥ för sina presenter, blommor & kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0