Fick möjligheten att njuta av en ny underbar dag...

Ljuvligt!!

Ja inte när jag vaknade & kände av gårdagen... Men det är så mitt liv är, allt kostar & gårdagen var värd det! Släpade mig upp ur sängen, det var mer eller mindre så.. Frukost framför TV som vanligt, men idag med sällskap av Felicia..

Fick chansen att se reprisen på sommarkrysset som jag missade igår, men efter det var slut så skrålade Lady Gaga ur högtalarna ut & vi njöt i solen. Pyssel vart det idag, men vi tog det i lite lugn takt & gjorde saker emellan åt som att äta glass =0)



Vi satt så länge att solen gick över till framsidan & det blev kallt. Då upptäckte jag av min förvåning att det var dax för middag. Med tanke på vädret & att jag hade sällskap så vart det grillad kyckling, klyftpotatis & med örtsmör ute..

När vi avnjutit middagen så gjorde Felicia maränger, så till efterrätt vart det maräng med mörkchoklad på, glass till & hjärt strössel. Tyvärr så var det inte jag som tog bilden & vi glömde föra över den så får återkomma med det. För det såg så läckert ut.. ;0)

Nu är jag om jag var trött innan så är jag det & mycket mera nu. Men kan inte klaga på den mysiga, underbara & trevliga helg jag har haft!

Tyvärr har jag inget val imorgon än att jag måste ta mig in till vårdcentralen för att lämna ett blodprov & lämna in en närvaro rapport till AF =0(
Inte vad min kropp klarar av, men vad gör man...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0