Ännu en underbar dag, med känningar ifrån igår..

Nu värker varje led jag har i mina fingrar, det bultar ner i handen & armen!

Vet inte riktigt vad jag kan göra åt det heller, mer än att vila..?
Men jag har fått njuta ännu en dag i solen! Helt ljuvligt! Jag kunde sitta på bänken vid bordet med solen i ansiktet & hundarna var runt omkring mig..

Vad mer kan jag säga än att det var ljuvligt, underbart, skönt, varmt, friskt, hopp om livet..
Har fått lite färg i ansiktet nu efter 2 dagar ute i solen. Men använder min ansikts lotion med solskyddsfaktor 15 i. För vill ju inte bli skrynklig redan :P
Efter 3 timmar & solen började gå ner bakom träden var det dax att ge sig av hem igen. 
Det kändes att jag hade varit mer "igång" igår idag. Jag var öm i ljumskarna, så får ta det lugnt... Känner att när jag spänner musklerna där så är det något som knäpper & hoppar till eller rör på sig.. Hmm, ja inte bra hur som helst är det.

Har lyckats att dammsuga golvet, hundarna fäller något hemskt nu, när solen ligger på ser man allt & det yr omkring inne. Inte fräscht! Så då åker den fram & in i dammsugaren ska det. För är det något som jag tycker är äckligt, så är det hår överallt!

Nu sitter jag här, har tv på i bakgrunden med American idol. Är färdig med det jag ska göra, men nu värker fingrarna för mycket att jag har svårt att trycka på tangenterna... Det börjar värka i ryggen, så tror att jag ska lägga mig i tid ikväll för en gångs skull så jag kan vaknar pigg i morgon & kan njuta av det vädret som dom lovat!
4+, sol, sol & sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0