Ny vecka..

När jag vakande idag så kändes det somjag blivit överkörd!
Alldeles öm i musklerna! Då blir allt som jobbigt, man vet inte riktigt hur man ska bete sig..

Trots detta så tog jag mig med hjälp av Laila in till mataffären idag. Men kände att jag ville handla så jag klarar mig nu över påsken. Sen vill jag ha några dagar innan nu att vila upp mig igen efter allt som jag har gjort i helgen. Vill ju vara pigg när man ska umgås med nära & kära.

Det tar några dagar för kroppen att återhämta sig nu igen. Men nu behöver jag inte tänka på mat. Nu finns sådant. Mycket skönt!

Somande på soffan efter jag kommit hem & ätit middag. Nu sitter jag i soffan, men ska krypa ner i sängen. För nu är det förutom värken bara mos i huvudet!
Så vi hörs i morgon igen...

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0