NU HAR JAG STORA PROBLEM!!

Vet inte vad problemet är?! Jag har läst dom bloggar jag följer, men sen när jag ska kommentera så går det inte! Jag byter inlägg, men det hjälper inte! Så i morgon blir det att maila blogg.se! För nu har det pågått så längre tid detta problem.

Denna dag som dom flesta andra visste jag inte vad som skulle hända & jag skulle bjudas in till. Det vart en lugn start på dagen framför tv. Som det brukar, om jag inte ska iväg. Då fungerar jag som bäst, när jag får starta i min egen takt.

När jag sen släpper ut hundarna på tomten (lilla som är), tänkte jag att dom kunde vara ute en stund.. Men efter bara några minuter tittar jag ut då Tarzan sitter på fönsterbläcket, slår med tassen på fönstret för att visa att han vill in. Då ser jag inga hundar!!!
NEJ! Det jag har befarat ett tag blev ett faktum!
Dom var inte innanför staketet längre!
Slänger på mig ett par mjukisbyxor, kängor & en jacka. Förväntar mig ett varv i området... Men när jag tittar runt hörnet så står dom där. Dom har alltså "bara" klivit utanför, står inte ens en ½ m bort. Så det var bara att ta in dom igen!

TRÅKIGT! Nu har jag problem & inte bara problem utan STORA PROBLEM!!!!

Hur gör jag nu?! Jag kan inte gå promenader själv, utan måste ha hjälp, om inte som idag då Laila var snäll att skjutsa oss så vi kunde vara ute, dom lösa & leka i snön. Vi var ute i ca 45 min, underbart att få frisk luft & njuta av hundarnas lek & skoj!

Men när dom bara ska kissa emellan blir det svårare.. Det går ju att sätta sele på dom, fästa det i dörren på insidan. Men ganska bökigt... Hoppas nu att kanske, kanske min pappa kan komma med fyrhjulingen & skopan för att "skotta" bort snön runt staketet!?

Det blir till att ringa honom i morgon...

Laila kom över på kvällen på en fika, jag bjöd på te & mina kärleksmums jag bakat ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0