Nu är hela familjen samlad igen..

Valde att inte ta hem Bazze & Prinsessan Nellie igår utan att ta det lugnt, komma i ordning & få sova.
Vilket var ett mycket bra beslut! Dom kom inte hem förns nu på kvällen..

Tarzan hade ju inte kommit hem sen Elin släppte ut honom. Men hade synts till utanför tex på min bil. Men när inte jag är hemma tycker han inte det finns någon anledning till att va det heller. Men som jag gissade skulle han komma när hundarna kom hem. Som sagt, 1 tim efter dom kommit hem så var Tarzan hemma.

Alltså hela familjen är nu samlad igen.

Bazze & Nellie var lyckliga att vara hemma igen lika lycklig som jag var att få se dom igen! Dom somnade ganska snart efter dom kommit hem, kikat runt & hälsat .

Borta bra men hemma bäst!

Har tagit det lugnt idag, så gott som det går..
Hade feber tidigare på dagen, men blev bättre fram mot kvällen.

Felicia kom fram mot kvällen för att hälsa på, var meningen att hon skulle åka hem men blev kvar. Så vi har haft en trevlig pratstund, fått höra om hennes äventyr i Thailand...

Har ganska mycket nu som rör sig runt mig & som kräver att jag ska ta tag i. Viktiga läkarbesök, OP, mm SÅ känner mig lite som igår tom! Drömde en mycket märklig dröm i mosre, vilket speglar sig på mitt liv just nu.

Hoppas jag är på banan igen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0