Madeleine pysslar

Nu håller jag på att rensa bort det sista av vintern...

Så då behövde jag byta ut i min glasvas till lite mer vår inspirerat.

Materiel
Valde nu att använda ett vitt ljus med lila sand till var i alla fall vad jag trodde att jag hade köpt men den var mera röd lila... Men det gjorde inget utan det blev bra i alla fall, sen tänkte jag göra en rosett på ljuset men så blev det inte. Men ett ljuslila sidenband, ett vit filt hjärta & en oljefärgad nål.



Jag lindade sidenbandet runt ljuset, satte hjärtat över änden & fäste fast allt med nålen. Det var inte lätt att trycka in nålen men med tålamod & vilja så gick det ;)


Klart!



Mycket enkelt, billigt, men vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0