Körslaget 2010

äntligen är det igång...
Körslaget 2010 Foto:Linus Hallsénius/TV4
lånad bild av tv.se

Hade inte riktigt koll på alla som skulle vara med. Men det är några kända ansikten & andra mindre kända eller inte alls. Blandat var det minst sagt. Som det ska vara, något som passar alla.

Picasso har jag själv röstat på när hon vann idol, det var min favorit där & hon fortsätter även vara det i körslaget! Dom imponerade ikväll!! SÅ GRYMMA!!!
Även Gabriel tyckte det, som han hade även jag gåshud på hela kroppen!

Min topp 3 lista efter kvällen;

1. Team Picasso
2. Team Mojje
3. Team Sundblad

* Team Picasso visste jag skulle vara bra, men inte så här bra!
* Team Mojje är ju bara för go, gillar honom men oxå hans kör!
* Team Sundblad var överraskningen! Såg henne i gårdagens Let´s dance, då hon sjöng Let´s dance låten. Men kul, en kör med bara tjejer. Förra säsongen vann Team Ola med sin mans kör. SÅ vi får se hur det kan gå för tjejerna?!

I botten denna vecka hamnar;

7. Team Gyllenhammar

Gillade inte deras framförande, tyckte det var falskt på sina ställen & tjejerna sjöng för ljust & skrikit. Den som glänste där var killen som sjöng solo.


Men jag tippar att Team Picasso & Team Moraeus går långt!

Vad tyckte ni om startfältet?

Vem tippar ni på i final?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0