Det knöt sig i magen..

..när jag öppnade kuvertet ifrån kommunen!

Jag har ju sen en längre tid ansökt om ett parkeringstillstånd för rörelsehindrarde. Det började i maj -09. Då skickade min husläkare blanketten ifrån sig. Sen när jag sänt in mitt så kommer ett meddelande att dom inte har något intyg ifrån läkaren. SÅ har det hållit på ett par gånger fram & tillbaka.

Nu när jag skickade in en gång för alla skrev jag ett personligt brev också. Där jag skrev att jag hoppades att dom fått allt nu de behövde för att göra en bedömning? Jag behövde veta snarast eftersom jag ska OP & kommer få ännu svårare att gå etc....

Så igår när Elin kom med posten fanns kuvertet där som skulle ge mig svaret..

Nervös blev jag, har hört av många att dom blivit hårdare på dessa tillstånd. Men med glädje kan jag meddela att jag får hämta ut mitt P-tillstånd på kommunen!! :)

Äntligen!!!
SÅÅÅ skönt! En obeskrivlig känsla, befriande, ett lugn, är det att ha detta. Det underlättar SÅ mycket för mig. Slipper bekymra mig att gå så långt när jag inte orkar, att jag inte kan handla själv för att jag inte orkar bära etc...

Hoppas jag kan hämta det snart, är så nyfiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0