Sofias skol avslutning 2010, firade med en mjukgalss...

Har åter igen tagit ut mig till max!

Började även denna dag med huvudvärk som har hållit i sig hela dagen. Men trottsade detta genom att gå upp när klockan ringde för att åka på min lilla systers skol avslutning. Den började klockan 9.00 & farfar kom för att hämta mig strax före.

Toppen dag fick vi med massa sol! Dom var så duktiga alla barnen.

Alla barnen sitter med sina klasser, väntar spänt på att det ska börja..
Sofias klass i årskurs 2, Sofia sitter som nr 2 från höger, i vit klänning.
Alltid lika fin & söt!


Sofias klass hade skrivit om ena versen själva i låten dom framförde..
Duktiga var dom oxå på att sjunga.


Fina tjejerna, Frida (min "bonus syster") & Sofia.
Nu har dom äntligen sommarlov! =0)


Där efter fortsatte jag dagen & eftermiddagen med Ruedee & hennes barn... Vi hämtade ut min kamera som jag fick i present & åkte för att köpa sommarens första mjukglass..

Premiär bilden!!!


Hur gott är det inte med en mjukglass?!... =0)


Nu är det sommarlov! Har helt enkelt fått den rätta känslan som jag ville ha med skol avslutningar i kyrkan & utomhus & sen mjukglass på det... Då är det sommar!


Tror barnen trivs bra också med sitt sommarlov som är här nu...
Tycker att dom ser nöjda ut... =0)


Bazze blir också trött efter en dag som denna...


Vad tycker ni om Janes sovställning?... ;0)


Nu ska jag också försöka få en lika skön & avslappnad sömn som mina djur... Hörs i morgon =0)
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0