Timmarna kvar till avresan!

Nu är allt packat i bilen, så det sista sakerna tar jag med mig imorgon när jag vaknat...
Har varit uppe vid gården nu & lagat dom sista kläderna & hjälpt till att packa in sakerna i bilen. Är så slut nu så jag vet knappt vad jag heter..?
Det är en lååång resa jag har framför mig imorgon, ca 7 timmar utan stop. Så vi lär inte vara framför förens mot kvällen. Men jag slipper köra, i alla fall större delen av tiden. Det är nog för mig att sitta med i bilen!
Blir borta minst en vecka & det finns ingen el där jag ska vara, så uppdateringen här kan bli dålig.. Men desto bättre när jag kommer hem! ;0)
Hundarna blir kvar hemma & mina hundvakter bor i mitt hus, så Jane får sällskap också. Så det kan inte bli bättre...
Nu ska jag försöka njuta sååå mycket jag kan, har med mig allt jag kan tänka mig för att göra mitt liv lättare där vi ska vara. Som min tempur kudde, spikmatta, korsett, nackkrage, linnement etc...
Hoppas ni får en underbar tid nu medans jag är borta på äventyr!
Stor kram till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Hoppas du får det riktigt härligt!

Kram

2010-06-30 @ 22:28:14
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Allt om EDS

Ha så kul!

2010-07-01 @ 08:28:04
URL: http://alltomeds.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0