Lite är bättre än ingenting, men inte så lätt alltid.

Nu har jag genomlidit denna dag..

För det är ungefär så det känns som jag har gjort. Tror ingen i mina skor skulle säga att detta har varit en bra dag, med huvudvärk som molar hela tiden & varje gång du reser dig så snurrar hela världen & hela kroppen värker så du har svårt att röra dig.

Har inte kunnat koppla av heller när jag har behövt göra dessa viktiga samtal..
Jag har gjort mitt bästa, fått några av samtalen gjorda, kunde inte strunta i dom. Trots att man inte orkar formulera sig så måste man bara ibland. Som min kamera tex som inte kommit än! Dom visste inte vad som var felet, då den finns på huvudlagret så borde det inte vara några problem att ta hem den!?

Nu skulle tjejen jag prata med kolla upp det i alla fall så får vi se om det händer någonting?...

Försökte få en telefontid hos min läkare, men det är som vanligt svårt. Så jag hoppas nu på att det löser sig, då jag behöver bla få en sjukresa.. Vart inte så mycket klokare av dom samtalen jag gjorde men det är ett steg på vägen i alla fall.

Jag har tvättat hundarnas plädar, så dom har det sååå mysigt nu! Det är så underbart när allt är rent, så där mysigt fluffigt & doftar rent... Så man kan bädda åt dom.. Det vet man ju själv, det är ju såå mysigt när man kryper ner i ren bäddad säng & är ny duschad.

Nu ska jag krypa ner i min säng, men den är tyvärr inte renbäddad & jag har är inte ny duschad.. Men det ska nog gå bra ändå.. ;0)

Hoppas du fick en bättre start på den nya veckan?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0