Inte någon större skillnad...

Ja jag vet inte om det var så mycket bättre idag..

Det kändes bättre när jag vaknade men efter tiden har gått så har jag mer ont i huvudet & värk i kroppen... Så orkar inte göra någonting idag heller.

Felicia har skolavslutning ikväll, jag hoppas i alla fall att jag ska orka ta mig iväg dit..
För det hör till sommaren & att få den rätta känslan i kroppen att nu är den här.

Har inte hört något ifrån vårdcentralen, så måste ringa dit igen så jag får en sjukresa tills nästa vecka, sen är det lite annat jag måste ta med henne..

Sen står FK högt på listan idag också, jag måste kolla vilken dag mina pengar kommer?!
Där ska vi inte prata om hur less jag är på dom!!..

Ha en fortsatt underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Renée

Man blir less när allt går åt h-e... Jag har haft häcken full känns det som, barnet har varit hos mig en extra vecka och det känns i både kropp och själ kan jag säga! Nu denna veckan har jag massor inbokat så jag knappt hinner andas känns det som... Hoppas du snart mår bättre och kan andas ut...

Kramis!

2010-06-08 @ 17:44:06
URL: http://www.vimsigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0