Inget nytt att FK strular! Men det går framåt på UAS..

Jag har inte dött...

Orken har helt enkelt inte funnits. Har haft svårt att sitta här vid datorn. Så tyvärr har det inte blivit något skrivet här på bloggen. Men tänkte föröka skriva några rader nu...

FK strular igen, fast det känns inte som om det vore någon nyhet! Utan det är min & många andras vardag.. Tyvärr så drabbas vi väldigt hårt som är i samma situation som mig (utförsäkrade). Utan pengar är man inget!  

Nu verkar som om att detta avstämningsmöte ska bli av i alla fall som jag har väntat på nu sen i mitten på mars! Har dock fått en ny handläggare på AF som inte är ett dugg insatt i mitt ärende, så det blir spännande. Men det är hon som kommer skriva slutdokumentet från min tid den här gången på AF. Så hur det går till när man inte har träffat mig, inte är insatt etc vet inte jag?!..

Så det kommer snart visa sig om dom godkänner min sjukskrivning & jag åter får min sjukpenning & slipper detta kaos!

För det är vad mitt liv är just nu upp & ner!!

Jag har fått tid hos teamet på UAS nu i juni redan så där händer det saker i alla fall. Det känns skönt att det är på gång. Kommer få träffa en sjukgymnast, psykolog & kurator som jag förstått det, sen har dom ett sammanträde. Jag får träffa läkaren igen 1 vecka senare & får då reda på nästa steg.
Om jag har förstått det hela rätt?!...





Kommentarer
Postat av: litentanta

Du ligger flera steg framför mig i processen och lika jädra rörigt verkar det ju vara ändå, blir vansinnig över all bra statistik de öser över oss hur "bra" allt har blivit... :-(



Jag hade första träffen efter överlämningsmötet igår, gick inge vidare då jag hade en massa strul med epn... Fick helt enkelt gå hem istället, haha, nu blev jag ju än mer peppad till den här nya "friska" tillvaron...



Hoppas att du får tillbaka orken snart, under tiden får du vila, som du ju gör, även fast det är det sista man vill göra nu i försommarvärmen o allt..



Stor kram till dig, fortfarande kämpande och fortfarande en förebild för mig, kan du ska väl

jag också fixa det här?

2010-06-04 @ 12:31:42
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0