Stor dag!!!


Nu sitter jag här igen innan jag ska somna..

Har varit en fullspäckad dag... Som vanligt känns det som, men idag har jag fått en hel del nyttigt gjort. Som att packa upp allt efter mina äventyr. Det är inte roligt att se när man kommer hem sent & är för trött för att orka ta tag i. Så på förmiddagen fick jag ett ryck & då är det bara att köra!

I och med det så fick jag en hel del annat gjort på vägen... Det vart upp rensat i min klädkammare, satt upp ett förvarings nät med fack som legat nu överallt & skräpat. Ställde ut det som ska vara i förrådet som har blivit stående i klädkamaren.

Trimmade Nellies öron som höll på att växa igen, klippte klor.

Sen fick jag ett samtal från Bobo, så vi tog en sväng till staden, åt varsin mjukglass. Har inte hunnit med många i år, det var min andra närmare bestämt. Men vågar inte riktig heller när jag är laktosintolerant. Får så fruktansvärt ont & blir dålig! Men det var riktigt gott!!

Men det stora idag var egentligen att jag red! :D
Vilket jag inte har gjort sen jag vet när..? Har inte gått sen jag fick ljumsbråcket. :( Men nu har jag suktat länge & idag fick det bära eller brista!
Upp & iväg, tänkte ta bara en sväng fram & tillbaka på vägen, men det blev för tråkigt. Så red en slinga i skogen tillsammans med Bazze & Nellie. Dom var överlyckliga att få vara ute å springa med oss igen.... Det vart ca 30-40 min på hästen :D
Njöt till MAX!




Avslutade kvällen vid brasan, grillade hamburgare & tog en fika uppe hos farmor..

Så tänkte får några timmars sömn nu så jag orkar med en ny dag imrogon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0