Apropå ordning & reda...


så har jag äntligen kunnat lägga i mina underkläder etc.. i min nya byrå :)


P.S jag har målat tavlan till vänster & ja fotot är på mig som liten D.S


Äntligen får dom plats!!
Många brukar skratt åt min strumplåda. Kommentaren brukar vara, så länge du inte har barn så kommer du göra så. Men det tar inte längre tid att ha ordning, för har man ett system så går det super fort! Ingen skillnad. Jag gillar när det är ordning & reda ;) Men det är upp till var & en. Hur har du?


Samma sak här, jag slipper gräva efter saker. Har en överblick vad som finns...

 


Kommentarer
Postat av: Allt om EDS

Som du säkert redan har upptäckt så är jag ju också lite utav en ordningsnörd... Jag gillar förvaringssystem och tycker inte heller att det tar tid utan att det snarare SPARAR tid. Det handlar bara om att det ska bli en rutin, sedan går det av sig självt. Min syster är likadan, och hennes ordningssinne har inte försvunnit bara för att hon har flera barn, så hon är mitt levande bevis på att det faktiskt går att förbli ordningssam även när man har barn :) Jag gillade din sjukdomspärm, har likadana pärmar själv. Varje sådan pärm innehåller ungefär 4 års sjukdomshistoria, sedan brukar de bli fulla och då gör jag en ny.

2010-02-01 @ 10:26:39
URL: http://alltomeds.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0