Melodifestivalen 2010 1:a deltävlingen

Jag sitter nu framför Melodifestivalen som nog många andra svenskar gör.
Fanns inte så många andra alternativ. Jag är inte en jättefantast utav den för jag tycker det har spårat ur med alla deltävlingar som hålls. Så själv är jag mest intresserad utav den stora tävlingen. Men nu tittade jag på den ikväll. Vissa gillar man, andra är likgiltiga & sen finns det dom som man bara är för mycket! Som inte hör dit & man undrar hur dom tog sig dit överhuvudtaget?!

OLA & SALEM VIDARE DIREKT TILL GLOBEN!


lånad bild ifrån http://expressen.se 

Jag själv röstade på Ola! ♥

GRATTIS OLA!!!!

Foto: Scanpix
lånad ifrån svt.se klicka på bilden får ni se ett klipp.

Men helt ärligt! Vad var bidrag nummer 2 för något??!!
En utspökad rymdvarelse! Är vad jag tyckte hon såg ut som. Man kunde inte höra vad hon sjöng för att jag titta bara på det konstiga hon hade på sig!? Klänning? Robothanden?! & hennes väldigt udda rörelser. Jag vet inte ens om det kan kallas för dans. För har aldrig sett något liknande. Blev bara irriterad av hennes uppträdande!

Jenny Silver är hon till vänster i bild som jag menar.

lånat även denna bild av http://expressen.se


Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Det måste ha varit idétorka hos den som fixar kostymerna eftersom två av de tävlande artisterna samt den uppträdande trion hade likadana kläder (fast underdelen saknades va?)

2010-02-06 @ 22:50:29
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: litentanta

Hihi, skrev just om den hemska kvinnan, Frk (fru?) Silver.... hittade av en tämligen lik varelse som jag satt och letade efter i tanken igår kväll när hon uppträdde...



Ursäkta att jag inte är här o kommenterar, antar dock att du också märkt att blogg strular nåt vansinnit, nu igen... Man orkar bara försöka sååå många gånger innan man ledsnar.. :-(



Härliga djurbilder, så mysigt, tänk att aldrig behöva vara ensammen... (o ändå slippa att ha folk omkring sig! Jag föredrar själv ofta djur framför jobbiga människor om jag ska vara ärlig!)



Ta hand om dig och hoppas att du också fått en dos av det här underbara vädret vi har här uppe idag! Man behöver tanka lite syre och sol känner jag, även om det blir genom bilrutan för mig idag ;-)



Kramen!

2010-02-07 @ 11:35:15
URL: http://litentanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0