Ett oväntat besök!

Var för trött för att blogga igår..

Har feber igen, det känns som om den bara hinner försvinna innan den kommer tillbaka igen. Sen när jag har problem med båda ljumskarna så är det svårt att göra någonting. Nu känns det bara som jag väntar på perations dagen. I förrgår när jag skulle försöka sova så kunde jag inte somna, klockan hann bli 05.30!!! Det är svårt att hitta en ställning då det gör så lite ont som möjligt.

Det kan väl bli bättre när jag är OP, men det blir svårare med annat för en tid. Men har pratat med mina vänner så jag ska få hjälp med djuren. Men exakt hur det kommer se ut är svårt att bestämma, eftersom jag inte har ett datum än. Då får man ta det när det kommer sen, men gillar att ligga ett steg före, nu när det är bestämt att jag ska genomgå en OP.

Fick besök utav älgen som håller till här & som jag berättade om i ett tidigare inlägg. Men nu stod den på min baksida!
Elin har döpt honom till Tugge.



Här står han i god an ro & äter på mitt rönnbärs träd..
Jag kan stå å titta på henne genom fönstret & hon tittar till på mig någon gång. Men fortsätter sen att äta.


Hon hade nog stått kvar om inte Nellie var tvungen att gå ut å kissa.

Har det på film, men vet inte än hur man går tillväga när man lägger upp ett klipp. Så hoppas jag kan få hjälp med det senare ikväll.

På e m igår så ringde farmor, hon skulle handla. Visste att jag hade dåligt med mat hemma & pengar. Så hon kom hem med en FULL papperskasse med mat! TACK!! ♥
Hon tänker på mig hon & tar hand om mig...

Undrar vad jag ska titta på när jag ligger sen & det inte är OS?..
Det får bli filmmaraton ;)
Någon som vill göra mig sällskap?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0