När jag skulle blogga igår så

gick det inte att logga in. Har hört & sett att det är flera som har haft problem den senaste tiden med det & att det inte går att kommentera alla inläggen. Detta beror nog på att dom håller på att göra om på blogg.se. Har mailat dom, men då vill dom veta vilka inlägg det är & det är ju inte alltid man vet det. Om inte mina bloggläsare talar om det. Vilket ni gör & det är jag tacksam för!

Jaja nog om det.. Var helt slut igår kväll efter ha varit upp till stallet & njutit av det underbara vädret. Skulle velat tagit en ridtur, men kunde inte det pga av tummen & några andra delar av kroppen som inte vill som jag just nu. Men vi fick en trevlig eftermiddag & kunde njuta av solen, naturen, djuren & framförallt det bästa FRIHETEN!

Började med en liten fick & en pratstund med pappa, Lisa & Freja. Sen släppte jag lös Bazze & Nellie, fullt ös! Dom älskar att vara där uppe, men vem gör inte det?! :)


Fotografen Freja 5 år är framme :) Först fick jag ta bild på henne, men då vill ju hon ta på mig så klart.
Duktig eller hur?! ;)


I hagen står hästarna å njuter i solen & mumsar på deras hö..


Jouline & vyn över hagen..


Ja så klart är ju mina fäns med Bazze & Prinsessan Nellie!


Vi gick en liten, liten promenad upp till småhästarna, dom är ju bara FÖR SÖTA!


Här hälar dom på varandra, dessa hästar har gått tillsammans för en längre tid sen.


Vyn utöver hagarna..


Ser något kallt ut att sitta på stubbarna runt lägerelden, men det kommer snart..



När jag sen kom hem så var det soffan som hägrade. OS för hela slanten! Det passar mig nu när jag är sämre än vanligt att det går på TV. Sen gillar jag ju idrott, har ju hållit på med diverse sporter. Och Sverige kan man ju vara stolt över, duktiga i många olika kategorier.

Kände mig ganska "pigg" fram mot natten, så gjorde ett försök att hålla mig vaken till Charlotte Kalla skulle ta emot sin medalj. Men lyckades inte så länge, just den stunden på natten/morgonen somnade jag & vakande till när det var över.

Så en natt på soffan är inte det bästa för min kropp, men det kostar att ligga på topp! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad heter hästen som små tjejerna brukar rida? Den beiga? Står bredvid Favorit :P ?

<3

2010-02-20 @ 15:02:07
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0