Har inte varit en av mina bättre dagar,

men försökte göra något bra som att gå ut en sväng.

Det var tackvare Jennifer jag kom ut, för hade egentligen för ont i kroppen. Men tog det lugnt & med det menas i snigel fart. L var med också, han satt i pulkan. Men idag ville han inte sitta där hela tiden, utan även gå själv. Vilket passade mig bra idag, när jag har värk så går det inte att stressa och med ett charmtroll på 1½ år så går det inte så fort fram. Så vi var ute sammanlagt 2 timmar. Men vi fick frisk luft, hundarna fick vara ute & fick en promenad sist men inte minst så fick jag en pratstund med Jennifer och man kan tänka på något annat för en stund...





L och hans nya bandyklubba.


Då var dagens promenad slut & vi ska gå åt varsitt håll...


Nellie kan också spela ;)

Det är inte alltid kul att promenera själv. Så det är toppen att hon bor så nära så det är lätt att ta en sväng tillsammans. Ögonen värker nu och dom vill slockna för natten. Hoppas febern har gått tillbaka tills i morgon. det är bandy, vill gå, kunde inte gå sist och det är näst sista hemma matchen. Febern är ju inte hög, men tillräcklig för att inte orka...

God natt!


Bild från torsdagens promenad i det underbara vädret!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0